A-Z Studenten Sociaal Juridische Dienstverlening

Probleemoplosser

Waar moet je heen met je probleem?

Stap 1

Neem contact op met je docent.

Stap 2

Als je er met je docent niet uitkomt, neem je contact op met je studentbegeleider (sb’er). De sb'er kan het probleem oplossen of doorverwijzen naar de juiste persoon (bijvoorbeeld naar de decaan) of instantie (bijvoorbeeld de Examencommissie).

Stap 3

Als je er in uitzonderlijke gevallen via bovenstaande stappen niet uitkomt: mail naar sjd@hva.nl.

Loket Beroep, Bezwaar en Klacht

Als je vindt dat niet adequaat op het signaal is gereageerd, kun je een klacht indienen bij het loket Beroep, Bezwaar en Klacht .

Examencommissie

Indien jouw verzoek gaat om het aanvragen van een vrijstelling voor een studieonderdeel, een aanvraag voor een extra herkansing, toetstijdverlenging of bijvoorbeeld een BSA, dan kun je contact opnemen met de Examencommissie .

Opleidingscommissie

Heb je ideeën, suggesties of klachten waarvan jij denkt dat daarop actie dient te worden genomen? Dan kun je dit ook melden bij de Opleidingscommissie . De Opleidingscommissie (vier docent- en vier studentleden) kan het probleem of de suggestie bespreken en daadwerkelijk tot actie overgaan. Je kunt de Opleidingscommissie bereiken door te mailen naar ocsjd@hva.nl .

Gepubliceerd door  Faculteit Maatschappij en Recht 5 oktober 2021