A-Z Studenten HBO-Rechten
Signaalformulier
Waar moet je heen met een probleem? Lees verder welke vier stappen je kunt zetten om jouw probleem op te lossen.
Stap1.
Neem contact op met je docent.
Stap 2.
Als je er met de docent niet uitkomt dan neem je contact op met jouw studentbegeleider (sb’er). De sb’er kan het probleem oplossen of doorverwijzen naar de juiste persoon (bijvoorbeeld naar de studentendecaan) of instantie (bijvoorbeeld examencommissie).
Stap 3.
Indien het advies van docent en sb’er ook niet leidt tot een bevredigende oplossing dan kun je contact opnemen met een van de teamleiders.
Teamleiders
C.S. Boudestein
Ga naar detailpaginaM. Nool
Ga naar detailpaginaJ.D. Huis
Ga naar detailpaginaStap 4.
Pas als je de 3 voorgaande stappen hebt doorlopen, kun je een mail sturen aan de opleidingsmanager met je signaal.
Contact
Mr. M. El GartitMSc.
Ga naar detailpaginaVervolg
Je krijgt binnen twee weken per e-mail een reactie van de opleidingsmanager.
Als je vindt dat niet adequaat op het signaal is gereageerd, kun je een klacht indienen bij het Loket Beroep, Bezwaar en Klacht.