A-Z Studenten HBO-Rechten
Probleemoplosser
Waar moet je heen met een probleem? Lees verder welke drie stappen je kunt zetten om jouw probleem op te lossen.
Stap 1
Neem contact op met je docent.
Stap 2
Als je er met de docent niet uitkomt dan neem je contact op met jouw studentbegeleider (sb’er). Je sb’er kan het probleem oplossen of doorverwijzen naar de juiste persoon (bijvoorbeeld naar de studentendecaan) of instantie (bijvoorbeeld de examencommissie).
Stap 3
Indien het advies van je docent en je sb’er niet leidt tot een goede oplossing dan kun je contact opnemen met een van de volgende teamleiders:
C.S. Boudestein
Ga naar detailpaginaM. Nool
Ga naar detailpaginaJ.D. Huis
Ga naar detailpaginaSignaalformulier
Als je de drie stappen hebt doorlopen, vul je het online signaalformulier in. Werkt het signaalformulier niet, stuur dan een mail naar de opleidingsmanager (zie contactgegevens hieronder). Je krijgt binnen twee weken per e-mail een reactie van de opleidingsmanager.
Loket Beroep, Bezwaar en Klacht
Als je vindt dat niet adequaat op het signaal is gereageerd, kun je een klacht indien bij het Loket Beroep, Bezwaar en Klacht.