A-Z Studenten Communicatie

Events CO+CB

Heb jij regelmatig dat je medestudenten hoort praten over een event, een leuke workshop of een gastspreker, maar dat dit helemaal aan je voorbij is gegaan? Daar hebben we een oplossing voor! Via het rooster 'Events CO+CB' ben jij als eerste op de hoogte van alle leuke en interessante activiteiten die worden aangeboden binnen (en soms ook buiten) CO+CB.

HET ROOSTER TOEVOEGEN

1. Ga naar het online rooster via rooster.hva.nl/schedule
  2. Klik aan de rechterkant op rooster toevoegen en dan op vak
  3. Zorg dat bij de tweede balk 'faculteit/afdeling' CO-CB staat en type in de bovenste zoekbalk event
  4. Als het goed is krijg je nu CO_CB Events - FDMCI/A/CO-CB/ Events
  5. Selecteer dit rooster en klik op rooster toevoegen.

Nu staat het vak staan de events tussen je andere vakken maar dit zorgt ervoor dat de events in je agenda dezelfde kleur krijgen als je standaard onderwijs en dat je deze niet apart aan of uit kunt zetten. Wanneer je je rooster synchroniseert met je Apple- of Outookagenda zullen ze dezelfde kleur krijgen als je standaard onderwijs. Wil je de events liever aan en uit kunnen zetten? Volg dan onderstaande stappen om het rooster apart van je standaard vakken aan je agenda te koppelen.

HET ROOSTER KOPPELEN AAN JE AGENDA

1. Klik op de drie puntjes achter het vak
  2. Wanneer je op de drie puntjes klikt krijg je een dropdown-menu, klik vervolgens op agenda koppelen
  3. Vervolgens kan je kiezen aan welke agenda je het rooster wilt koppelen, kies hier de agenda die jij gebruikt op je mobiel of laptop
  4. Wanneer je de agenda hebt gekozen en je klikt erop, krijg je een stappenplan te zien om deze te koppelen en kan je onderaan de link kopiëren
  5. Nu heb je het rooster apart gekoppeld aan je agenda en kan je zelf kiezen wanneer je de events wel en niet in je agenda wilt zien!

Heb je verder nog vragen of mis je nog iets in het rooster? Neem contact op met Team Connect via connect-co-cb@hva.nl.

Gepubliceerd door  Team Connect 23 november 2021