Hogeschool van Amsterdam

A-Z Studenten

Evenement organiseren

Stappenplan voor studenten

Wil je een evenement, borrel of andere activiteit te organiseren? Dat kan onder bepaalde voorwaarden op één van de HvA-locaties.

Coronamaatregelen

Let op: bekijk eerst de actuele coronamaatregelen .

Wat wil je organiseren?

  • Jouw evenement moet gerelateerd zijn aan onderwijs en onderzoek.
  • Alle aanvragen dienen via FS-evenementen te verlopen. Zij geven jou ook advies en coördineren de aangevraagde faciliteiten.
  • Alleen medewerkers van de HvA kunnen evenementen aanvragen. Overleg met jouw docent / begeleider hoe jullie dit samen kunnen doen.
  • De aanvraag moet minimaal 10 dagen voor het evenement bij FS-evenementen ingediend zijn.

Op welke locatie wil je een evenement organiseren?

  • Kijk in het rooster of jouw gewenste locatie vrij is.
  • Kijk naar de specifieke regels van de locatie, zoals het bestellen van de catering en de beschikbaarheid van faciliteiten (o.a. meubilair, audiovisuele middelen, kantoorartikelen).
  • Heb je extra faciliteiten nodig? Regel dit samen met je docent / begeleider via het aanvraagformulier van FS-evenementen.


Heb je overal aan gedacht?

Heb je je locatie, faciliteiten en catering geregeld? Denk ook nog aan

  • Eventuele promotie van jouw evenement. In de openbare ruimtes van De HvA kunnen met toestemming publicatie-uitingen opgehangen worden. Die kun je hier aanvragen .
  • Als je wilt fotograferen of filmen tijdens het evenement, moet je daarvoor toestemming vragen bij de HvA via dit formulier .
14 januari 2022