HvA-mail opnieuw instellen na wijzigen wachtwoord HvA-ID

Na het wijzigen van het wachtwoord van je HvA-ID moet je je e-mailaccount opnieuw instellen op alle mobiele apparaten waar je je HvA e-mail op bekijkt.

Je HvA e-mailaccount opnieuw instellen

Afhankelijk van het merk smartphone en de versie van het besturingssysteem kunnen de opties in het menu enigszins afwijken van de hieronder genoemde opties.

Instructies voor de Outlook-app

Stap 1: Verwijder het huidige account uit de app

  • Open de Outlook-app.

  • Klik op het Home-icoon linksboven.

  • Klik linksonder op het tandwiel om de instellingen te openen.

  • Selecteer het e-mailaccount van de HvA.

  • Scroll naar beneden en kies voor 'Account verwijderen'.

Stap 2: Voeg het account opnieuw toe

Instructies voor Apple mail

Stap 1: Verwijder het huidige account uit de app

  • Druk op het @hva.nl-mailadres en kies hier voor Verwijder account.

Stap 2. Voeg het account opnieuw toe

Instructies voor Android mail

Stap 1: Verwijder het huidige account uit de app

  • Ga naar Instellingen> Accounts.

  • Selecteer het mailaccount van de UHvA.

  • Klik rechtsboven op de drie puntjes en kies voor 'Verwijder account'.

Stap 2: Voeg het account opnieuw toe

Gepubliceerd door  ICT Services 7 november 2024