A-Z Studenten HBO-ICT

Nieuwsbrief HBO-ICT (Studenten)

De nieuwsbrief HBO-ICT wordt maandelijks verstuurd naar de HBO-ICT studenten. Hierin vind je het laatste opleidingsbrede nieuws, mededelingen en komen relevante events en deadlines voorbij. De nieuwsbrief moet vooral een plek zijn waar het werk van HBO-ICT studenten wordt gedeeld.

Nieuwsbrief teruglezen?

Heb je een nieuwsbrief gemist of wil gewoon een reeds verstuurde nieuwsbrief teruglezen? Klik hieronder op de link van de editie die jij wil teruglezen.

Werk je aan een vet project of ben je een leuk initiatief gestart waar de wereld van af moet weten?

Mail ons en vertel in je mail:

• Wie je bent/jullie zijn
  • Over welk project of initiatief het gaat

Ik wil mijn project delen

Heb je andere suggesties of heb je aan- en/of opmerkingen op de nieuwsbrief? Ook dan willen we graag van je horen.

Ik heb een suggestie
Gepubliceerd door  Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie 13 januari 2022