A-Z Studenten Logistics Engineering

Archivering e-mail en registratie documenten CvB en Bestuursstaf

E-mails kunnen belangrijke informatie bevatten die de HvA dient te bewaren voor de continuïteit van de bedrijfsvoering, bewijsvoering en cultureel erfgoed. E-mails die aan deze voorwaarden voldoen, zijn dan archiefstukken die doorgestuurd dienen te worden naar de afdeling Documentaire Informatievoorziening (DIV) ter archivering. Hier staan richtlijnen aan de hand waarvan bepaald kan worden welke e-mails wel en welke niet doorgestuurd dienen te worden.

Procedure registratie documenten CvB en Bestuursstaf

Alle inkomende documenten (zoals post en subsidieaanvragen), hetzij fysiek of digitaal (e-mail) gericht aan de leden van het College van Bestuur en medewerkers van de Bestuursstaf (Postbus 1025), worden door de medewerkers van de afdeling Documentaire informatievoorziening (DIV) geregistreerd in het Document Management Systeem (DMS), momenteel Corsa. Vind hier de procedure over het registreren van documenten.

Vragen of opmerkingen?

Stuur een e-mail naar de balie van DIV: servicedesk-div@hva.nl. Of stuur een e-mail naar het hoofd van de afdeling DIV: e.a.m.baake@uva.nl.

7 december 2020

DIV 31 maart 2021