Hogeschool van Amsterdam

A-Z Studenten HBO-Verpleegkunde

Evenement organiseren

Zelf organiseren, in samenwerking met het Eventbureau of met FLOOR?

Op HvA-locaties kun je een evenement, borrel of andere activiteit organiseren. De organisatie van evenementen verschilt per locatie. Vanaf 25 september vervallen alle voorgaande coronamaatregelen.

Evenementen zijn bijeenkomsten die georganiseerd worden, passend bij het onderwijs, maar die naast de normale roostering van onderwijs en onderzoek worden georganiseerd. Voorbeelden zijn diploma-uitreikingen, voorlichtingsdagen, onderzoeks-presentaties, kick-off bijeenkomsten, kennismakingsbijeenkomsten en bijeenkomsten van studieverenigingen en medewerkers.

Voor alle evenementen die gehouden worden geldt in alle gevallen:

  • Evenementen binnen een van de gebouwen en op eigen buiten terrein, dienen, minimaal 10 dagen voor aanvang van het evenement, ten alle tijden te worden gemeld aan FS-evenementen (Facilitaire Evenementen Coördinatie (FEC)).
  • Een evenement aangevraagd korter dan 10 werkdagen kan niet worden gegarandeerd.
  • Bij gebruik catering wordt er altijd naloop schoonmaak in rekening gebracht.

Kies eerst de locatie waar je iets wil organiseren. Bij de organisatie van een evenement is het belangrijk om een locatie vast te leggen, aansluitend de faciliteiten te reserveren en de benodigde catering te bestellen. Je kunt er ook voor kiezen om het evenement in samenwerking met het Eventbureau of FLOOR te organiseren.

Zelf organiseren

Organisatie i.s.m. Eventbureau of FLOOR

Wil je een evenement organiseren met het oog op een specifieke doelgroep? Neem dan contact op met het Eventbureau. De organisatie van een evenement met een open karakter voor publiek kan in samenwerking met FLOOR. Zie voor uitgebreidere omschrijvingen en randvoorwaarden onderstaande opties.

Gepubliceerd door  Facility Services 25 september 2021