Hogeschool van Amsterdam

A-Z Studenten HBO-ICT

Servicepunten en Klantenservicebalies

Bij Servicepunten kun je terecht voor zaken die te maken hebben met onderwijs, administratie en voorzieningen. Bij Klantenservicebalies kun je terecht voor ondersteuning, reserveringen, vragen, storingen en klachten. De openingstijden kunnen per locatie verschillen.

Op de volgende locaties vind je een Servicepunt:

Fraijlemaborg 1e etage Atrium
Kohnstammhuis Ruimte 00A29
Leeuwenburg Naast de receptie op de begane grond
Wibauthuis Begane grond

Let op: Op de Amstelcampus hebben de locaties Benno Premselahuis, Koetsier Montaignehuis en Muller-Lulofshuis geen balie. Je kunt terecht bij de Servicepunten in het Kohnstammhuis of Wibauthuis.

Bij een Servicepunt kun je terecht voor allerlei zaken die te maken hebben met onderwijs, administratie en voorzieningen. Voor bijvoorbeeld een vraag over roosters en inschrijvingen, het activeren van een collegekaart, hulp bij het instellen van wifi en voor gevonden voorwerpen (zie verder op deze pagina).

Op de volgende locaties vind je een Klantenservicebalie:

Dr. Meurerhuis Ruimte A1.58
Nicolaes Tulphuis Ruimte B.125


Je kunt er terecht voor facilitaire zaken, waaronder:

  • activeren van je HvA-kaart. Dit is nodig om te betalen bij de snoep- en frisdrankautomaten met een tegoed op je kaart. Neem een geldig legitimatiebewijs mee wanneer je je kaart wilt activeren.
  • ondersteuning bij WIFI en het wijzigen van je wachtwoorden.
  • reserveren van lokalen, ruimtes en studielandschappen.
  • lenen van audiovisuele apparatuur.
  • uitgifte van servicekaarten en laptops.
  • ontvangst en uitgifte van gevonden voorwerpen en binnengekomen goederen.
  • melden van storingen en/of klachten.

Het aanbod van audiovisuele apparatuur en laptops kan per locatie of faculteit verschillen. 

Heb je iets gevonden op de Amstelcampus of Leeuwenburg?

  • Geef gevonden voorwerpen af bij het Servicepunt in het gebouw.

Ben je iets verloren in één van de HvA gebouwen op de Amstelcampus of Leeuwenburg?

  • Gevonden voorwerpen blijven op de dag zelf tot de sluitingstijd van het pand bij het Servicepunt liggen.
  • De volgende ochtend wordt het voorwerp overgedragen aan Facilitair Beheer en vóór 12.00 uur geregistreerd op iLost, een zoekmachine voor verloren voorwerpen.

Jij kan direct zien op iLost HvA Amstelcampus (nieuw venster) of iLost HvA Leeuwenburg (nieuw venster) of jouw voorwerp gevonden is.

Het voorwerp kan vaak dezelfde dag nog worden opgehaald. Via iLost maak je hiervoor een afspraak met de medewerkers van Facilitair Beheer. Eventueel kan het gevonden voorwerp naar de eigenaar worden verstuurd.

Let op: op dit moment zijn de HvA gebouwen op de Amstelcampus en Leeuwenburg aangesloten op iLost. De andere locaties volgen. Bij de Fraijlemaborg liggen de gevonden voorwerpen bij de receptiebalie. Bij de overige locaties kun je bij de Klantenservicebalies terecht.

Gepubliceerd door  Facility Services 25 januari 2019