Hogeschool van Amsterdam

A-Z Studenten

Servicepunten en Klantenservicebalies

Bij Servicepunten kun je terecht voor zaken die te maken hebben met onderwijs, administratie en voorzieningen. Bij Klantenservicebalies kun je terecht voor ondersteuning, reserveringen, vragen, storingen en klachten. De openingstijden kunnen per locatie verschillen.

Op de volgende locaties vind je een Servicepunt:

Fraijlemaborg 1e etage Atrium
Kohnstammhuis Ruimte 00A29
Leeuwenburg Naast de receptie op de begane grond
Wibauthuis Begane grond

Let op: Op de Amstelcampus hebben de locaties Benno Premselahuis, Koetsier Montaignehuis en Muller-Lulofshuis geen balie. Je kunt terecht bij de Servicepunten in het Kohnstammhuis of Wibauthuis.

Bij een Servicepunt kun je terecht voor allerlei zaken die te maken hebben met onderwijs, administratie en voorzieningen. Voor bijvoorbeeld een vraag over roosters en inschrijvingen, het activeren van een collegekaart, hulp bij het instellen van wifi en voor gevonden voorwerpen. Het aanbod van audiovisuele apparatuur en laptops kan per locatie of faculteit verschillen. 

Op de volgende locaties vind je een Klantenservicebalie:

Dr. Meurerhuis Ruimte A1.58
Nicolaes Tulphuis Ruimte B.125


Je kunt er terecht voor facilitaire zaken, waaronder:

  • activeren van je HvA-kaart. Dit is nodig om te betalen bij de snoep- en frisdrankautomaten met een tegoed op je kaart. Neem een geldig legitimatiebewijs mee wanneer je je kaart wilt activeren.
  • ondersteuning bij WIFI en het wijzigen van je wachtwoorden.
  • reserveren van lokalen, ruimtes en studielandschappen.
  • lenen van audiovisuele apparatuur. Het aanbod van audiovisuele apparatuur en laptops kan per locatie of faculteit verschillen. 
  • uitgifte van servicekaarten en laptops.
  • ontvangst en uitgifte van gevonden voorwerpen en binnengekomen goederen.
  • melden van storingen en/of klachten.

Gepubliceerd door  Facility Services 2 augustus 2019